اطلاعات خرید

برای سفارشات  هزینه پیک یا پست دریافت میگردد که ممکن است هزینه بین 15 تا 45 هزار تومان بسته به مناطق و شهر های مختلف متفاوت است

سفارشات بستگی تاریخ و زمان سفارش معمولا بین 24 ساعت تا 72 ساعت به دست مشتری میرسد.

پس از انجام سفارش یک ایمیل حاوی فاکتور سفارش برای شما ارسال میگردد و کمی بعد پشتیانی نایاکالا با شما تماس خواهد گرفت . در صورت عدم تماس برای پیگیری میتوانید با شماره پشتبانی یا واتس اپ تماس حاصل فرمایید

بلی – دقایقی بعد از سفارش اگر ایمیل خود را بخ درستی وارد کرده باشید،  از طریق ایمیل فاکتور سفارش را دریافت خواهید کرد

گارانتی های محصولات چه توسط شرکت گارانتی و چه توسط نایا کالا گارانتی شده باشند ، دارای کارت یا برچسب گارانتی هستند و یا در فاکتور ارسالی به صورت شفاف قید خواهد شد

اطلاعات پرداخت

مشاوران فروش ما از ساعت 9 صبح تا 19 عصر  در سیستم چت آنلاین سایت و سامانه پاسخگویی تلفنی آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند

محصولاتی که دوست دارید برای مراجعات بعدی به سایت نشان کنید را میتوانید در لیست علاقه مندی ثبت نمایید تا زمانی که از سایت خارج شدید و دوباره وارد سایت شدید همان محصول بتوانید ببینید

کلیه محصولات قبل از ارسال از لحاظ فیزیکی چک خواهند شد اما ممکن است در هنگام ارسال دچار حادثه شوند ، خریدار موظف است قبل از تحویل محصول محتوا بسته را به خوبی چک کند زیرا که پس از تحویل گرفتن توسط مشتری امکان مرجوعی کالا به غیر از کالا های تعریف شده ( موارد خاص ) امکان پذیر نیست.

اگر پس از ثبت سفارش تصمیم به لغو یا تغییر سفارش گرفتید میتوانید از راه های ارتباطی ما با تماس بگیرید
– چت انلاین
– تلفن پشتبانی

جواب سوالتان را پیدا نکردید؟

در صورتی که پاسخ سوال خود را در بین سوالات زیر پیدا نکردید از طریق فرم تماس مقابل سوال خود را مطرح کنید. کارشناسان ما بزودی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.سعی کنید پرسش خود را واضح اعلام کنید. همچنین میتوانید بصورت تلفنی نیز با کاراشناسان ما تماس گرفته و بصورت تلفنی مشاوره دریافت کنید.